fredag 28 oktober 2011

Idool :)

Nu har alla sjungit klart :) Idol är bäst, och Moa Lignell! <3
Vad mer kan man säga? Så sammanfattar jag nog årets idol...BÄST helt enkelt!
___ALLA__ är verkligen SUPER duktiga!! <3 :)
Nu sneglar jag lite på Helenius hörna!....Bara för att jag väntar på idol igen.

Lite om min dag: Rolig sista dag i skolan faktiskt! Vi har haft totalt 1 timme och 20 minuter fritt vid datorn :) Haha, eftersom vi inte fått ha fritt på dator tiden tidigare i terminen ;D**Happyface**
Sen har vi haft massa andra vanliga lektioner, men vi har mest rättat gammalt och gjort klart..var man klar så fick man "Halloween-pyssla" (!!) Nu ikväll har jag käkat go' tårta som vi gjorde när jag kom hem från skolan och bara slappat ;)

Har ni haft det bra? //Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar