torsdag 27 oktober 2011

Go' natt <3 :)
Idag har jag inte hunnit blogga så mycket... Men jag har varit på fritidsgården och hos mormor istället :)
Roolig dag iaf ;)
Ikväll har jag kollat på "Robinson" men det är inte så kul elängre eftersom Denice' åkte :/ Hon var ju bara bäst..de skickade säkert hem henne bara för att hon var farligaste motståndet, och då kom jag att tänka på att de som vinner robinson vinner ju egentlign inte för de är starka och uthålliga...utan ,för att de har röstat taktiskt och kanske gjort nya klaner varenda vecka för tt det ska bli bra för de själva, så egentligen är Robinson ett ganska så "ego-program", om man bara tänker på hur de röstar, jag tycker att bäste man/kvinna bör vinna :)

Bild från årets Robinson:


Ha det gött! 
//Linda!


2 kommentarer:

  1. Javisst är det mest taktik. Och skitsnack. Bäste man/kvinna vinner inte alltid. Så är det.

    SvaraRadera