söndag 9 oktober 2011

Hallo ^^

Hejsan!
Välkommen till min blogg <3 Den handlar om allt från himmel till jord, min vardag m.m.
Om du gillar dans är det här definitivt bloggen för dig! Men även om du inte gillar dans så kommer du nog gilla den ändå ;)
För att ni ska få lära känna mig så kommer här lite snabba frågor om mig!


Favoritmat?
Svar: Tacopaj! :P **Mumma**


Favoritdjur?
Svar: Katt!, älskar katter!


Finaste/skönaste outfiten?
Svar: Skönaste är one piece :D
Annars är det jeans tycker jag 
Visa bild på den?
Svar: Haha :P
Kommer senare :D
Vart bor du? 
Svar: Där nyckeln passar!


Hur länge har du bloggat?
Svar: Ungefär ett år..fast på många olika bloggar samtidigt :D


Favoritparfym?
Svar: Hmm...vet inte riktigt!


Har du någon förebild, vem isf?
Svar: Mina större brorsor, de är grymma!


Har du pojkvän?
Svar:
 Jaop!, Men tro inte att jag säger vem :P 

Vilka bloggar läser du?
Svar: Jag läser faktiskt Fookis blog! (fooki.nu)


Och vem är din favorit bloggare?
Svar: 
Fooki :D

Vad vill du bli då du blir stor?
Svar: 
Dansare :D haha, ganska uppenbart kanske!?

Vad skulle du göra om du var kille för en vecka?
Svar: Haha, rolig fråga xD ....Vet inte xD



Föredrar du förhållande eller singel?
Svar: Förhållande tror jag, om det är någon man gillar!

 Beskriv perfekta partnern?
Svar: Snäll är det viktigaste!, trovärdig med och gullig <3


Fem saker du inte kan vara utan?
Svar: Familjen,kompisar,mobilen,mat!!

Hur många killar har du haft , och vem var isånnafall den senaste?
Svar: Det du :P

Ålder?
Svar: 
12

Längd?
Svar: 152 cm


Singel?
Svar:
 Nepp

Vad lyssnar du på för musik? Rock, pop ?
Svar: Blandat..men helst inte hårdrock!


Artist?
Svar: Moa Lignell!! <3 :D
Du äger Moa!!

Det var lite om mig :P
//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar