fredag 4 november 2011

Vilken röra ^^

Gör ett inlägg om allt nu :)
1. Jag ska på bio ikväll med bästa Alice :) Yiiehaaa!!
2. Jag måste fixa design till min blogg ^^
3. Jag ska köpa ett par Underbara byxor :) Men vilken färg ska jag ta? ^^ svart/vinröd?

svarta....
                                                                       eller röda?
Kan inte bestämma mig så behöver din hjälp ;) Såhär resonerade jag:
Varför jag skulle välja/inte välja svarta:
  1. De passar till mer kläder.... (som jag har)
  2. Det var den färgen jag tänkte först
  3. De är inte lika festliga som röda...
Varför jag skulle välja/inte välja röda:
  1. De är lite festligare...
  2. Man skulle kunna ha dem både till vardags och hemma
  3. De passar inte till lika mycket olika kläder.....


Så den stora frågan är egentligen: 
"Passa till mer kläder?"
eller
"Lite festligare?"

Tacksam för hjälp :)
Hugs'N kisses Linda!





2 kommentarer:

  1. Hi. De röda ser ju vinröda ut. Snyggt!

    SvaraRadera
  2. Tidigare idag var jag säker på svarta....men sen klockan 5 ändra jag mig, det blir vinröda :-D

    SvaraRadera