tisdag 1 november 2011

Schema för veckan :)


  • Måndag: Packar väskan och ger mig iväg till Elin's tjejkväll :D ♥(Festa hela natten)
  • Tisdag: Vaknar kl. 08.00 hos Elin, med underbara kompisar :), Vi ger oss av till ödehuset där hon bor, creepy (!!)
  • Onsdag: Ska kanske in en sväng till stan med moa ♥
  • Torsdag: Bowla och filmkalas hos en kompis jag inte träffat på läänge :)
  • Fredag: Bio med BÄSTA Alice från ilikemyhair.blogg.se♥♥ Tintin i 3D på engelska blir det :) Kanske sova över med ;) Käka lite gott ute någonstans :P
  • Lördag: Kanske vaknar upp hos Alice då, Haha x) Mer vet jag inte....
  • Söndag: Antagligen bara en chill dag om inget annat kommer emellan :)
Jag märkte nu när jag skrev att jag sover borta ofta på lovet xD Men det är ju bästa kompisarna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar